Každý kolektiv může na soutěž postavit maximálně 2 hlídky z každé kategorie, každý zúčastněný kolektiv musí dodat nejméně jednoho rozhodčího.
Každá hlídka dostane přidělený čas startu, prosíme aby jste tento čas respektovali a dostavili se k prezenci nejméně 30 minut před startem. Tento časový úsek je účelná rezerva pořadatelů k tomu, aby se hlídky zaregistrovaly, vypsaly startovní průkaz a připravily na start, prosíme tedy, aby se každá hlídka registrovala do určeného času, Pokud tak neučiní může být vyloučena ze soutěže (omluvení zpoždění se bude akceptovat u prezence na čísle: 724 964 925). Ze zkušeností dřívějších ročníků je možné, že hlídky s odpoledním časem mohou startovat dříve, kvůli absenci jiných týmů, pokud-li je to možné doporučujeme dřívější příjezd.
Dorost: k prezenci se dostaví s plantou členskou průkazkou, občanským průkazem/pasem + vlastní buzolou.
Registrace = vedoucí přijde s celou hlídkou k prezenci + platné členské průkazy s fotkou
Přihlášení je možné pomocí formuláře: PŘIHLAŠOVÁNÍ UKONČENO (5.10. k 17 hod)
Startovní listina - časový harmonogram
Startovní průkaz (je možné si ho předvyplnit a přinést): mladší/starší + dorost
Organizační zabezpečení: ZDE
Zdravověda pro dorost: ZDE
Prosím loňské vítěze ZPV aby doručili do školení vedoucích putovní
pohár. Letošní vítěze prosím o zaslání termínů valných hromad (jak
Plamen tak i dorost), rád bych Vám předal ocenění a medaile.
Máte-li jakýkoliv negativní či pozitivní poznatek, napište nám ho sem:
https://goo.gl/forms/xMVphcgPI